31.10.2011

Still got something left to prove


Oon täs vähän ihastellu vaatteita nettikaupoissa: 

mulle mulle mulle noi kaikki!

Nyt muutama ostos ja pari satunnaista kuvaa c:

pörrölapaset, Tarjoustalo 3€


Laukku, myyrin kirppis 4€

 Karvaliivi H&M 19.95€                                    Pörrösukat Valtsusta 1,5€
Meikkasin Tessan torstaina sen koulun Halloween discoon ja sit innostuin iteki fiilisteleen halloweenia. Meikkasin itteni kans myöhemmin nukeks, tosin huonoin tuloksin sillä en saanu mun kulmakarvoja peitettyä :c (kuvaa siitä en kehtaa laittaa) Tänä vuonna mun ei tullu sit edes vietettyä Halloweenia mitenkään. Olis niin siistiä olla jenkeissä sillon kun siellä juhlitaan halloweenia, kun me suomalaiset taas  ei oikeen osata.
                                 

Mun huoneen katos on tollasii pimees hohtavia tähtiä 8) niit on makee katella iltasin nukkumaan mennessä.


Vois kohtapuoliin mennä nukkumaan, vaikken huomenna kouluun ookkaan menossa.
Jorvi kutsuu once again.

ps. saatiin viimeviikolla jaksotodistukset ja mun paperilla komeili kaks 10, enkusta ja ruotsista!
 Ostospostausta varmaan tulossa siis lähiaikoina jos saan jonkun näköstä tsemppirahaa noista numeroista.
Ainii ja joo oon täs lähiaikoina ollu jotenkin aika lost ja down:c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥