17.10.2011

Don't say no, no, no, no, no


Leivottiin torstaina vadelmamuffinsei Tuulin kaa sen kunniaks kun se lähti sit perjantaina Espanjaan.



Perjantai-ilta meni taas telkkaria katellessa ja syödessä.

 Lauantaina mentiin Valtteriin. En ollukaan käyny siellä pariin vuoteen joten yllätyin siitä ihmismäärästä. 
Ostokset esittelen sitte myöhemmin ;)

Lauantaina illalla menin Saijalle Järvenpäähän yöks. Syötiin ihanaa lohta kera minuluumutomaattien sekä cashewpähkinöiden, kateltiin leffaa ja ihailtiin Saijan kahta kissanpentua jotka ne oli hakenu vasta vähän ennen kun mä niille menin.






Tässä me leikittiin piilosta kisujen kaa...  : D lopulta löysin ne piileksimästä kaapin takaata!




Kissasiskokset nukku mun sylissä halien toisiaan, aww mikä näky!





Yöllä kateltiin musavideoita  voicelta kissat seuranamme. Kynttilät oli tuomassa valoa :)

Sunnuntaina aamulla herättiin jo sit suht aikasin, n.10 aikaan ja lähettiin Helmi nimiselle kirpputorille.
Kirpparilta mentiin Lidliin käymään ja Lidliltä Saijan äippä haki Saijan ja mut ja ajettiin Tikkurilaan. Ite menin asemalle näkeen Fannyä ja Saija meni äitinsä ja Jaden+ Aaton kans kattomaan Frööbelin Palikoita =D

Tiksistä mut haki mun täti ja hurautettiin takas Espooseen ja siel mentiin mummulle käymää.
Sunnuntaina illalla iskä toi meiät sit taas kotiin.


Okei, ja sit vähän ostoksia:

laukku, ilmaseks iskältä! 

Sisustus/koristepallot 0,5€/kpl, Helmi

Eyeliner 3,95€, Seppälä                                   Korvikset 0,5€/pari, Valtteri


Sydänsormus 1€, Valtteri      loput 3 sormusta yht 0,5€, Valtteri

Karvalaukku 0,5€, Valtteri. tohon pitää vaan vaihtaa erilainen hihna, 
niinkuin kävi sille edellisessä postauksessa olleelle pitsilaukulle ;)


Paljettituubitoppi 1€, Valtteri.


 Äiti tuli tänään takasin Hollannista ja toi mulle mm: tällaista kivaa c:

Pipo ja tuubihuivi :3

Suklaa"värikyniä"

Huulirasva, avaimenperä, stenkku (ei, en polta)ja muki..

joka näyttää tältä.

Ja lisäks tollasen vaahtokarkista muodostuvan "kakunpalan näkösen" minkälie olion : D



Tänään valmistin amatöörigourmet-aterian mulle ja Tessalle ja hedelmäsalaattia+ vadelmarahkaa, nom nom.

Pakko muuten ilmoittaa että oon ite alottanu jo joululahjojen ostelemisen ja odotan innolla joulua 
(ja tietenkin joululomaa..) ja haluisinkin kuulla onko muut yhtä innoissaan joulusta? : D
ja toinen ilmoitusluontoinen asia; oon nyt laihtunut melkein 30kiloa! 
Ja koko viikonlopun kun musta tuntu et oisin vaan lihonu, no mutta kelpaa mulle.

2 kommenttia:

  1. eikä kui ihania kissanpentuja ♥
    mun pitäis joku päivä tulla sun kaa kirpparille ku on niin paljon pitäny mennä mut en vaa oo saanu aikaseks ;s
    vitsi, oot kyl superi ton laihduttamisen kanssa !

    VastaaPoista
  2. jep, nii lutusia♥
    pitäis kyl tai sit iha shoppailee shoppailee c:
    haha thänks ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥