6.11.2011

So she ran away in her sleep dreamed of para- para- paradise


Tiistaina Salla tuli meille ja oteltii vähä kuvia. Sitä ennen pyörittiin rahattomina mannissa.












Keskiviikkona puolestaan menin Saijalle Järvenpäähän. Siel leikiteltii kisuleita ja katottii Ullakkojengi-niminen leffa Saijan pikkusiskon kans. Jade innostu lopuks poseeraamaan niitten kissojen kans :3






Torstaina lähettiin aamulla aikasin kohti Jorvia, koska siellä menin sit leikkaukseen mun oikeessa jalassa olleiden veritukoksien takia. Pääsin leikkaukseen monen tunnin odotuksen jälkeen, 11-12 aikaan. 
Seuraavista neljästä tunnistu en sit muistakaan mitään koska mut nukutettiin. Neljän aikaan soittelin äitille ja kerroin olosta ja että operaatio olikin ollu isompi kun alunperin oli tarkotettu. 

Näin jälkeenpäin voisin melkein sanoo että nukuin 2päivää putkeen, mitä nyt välillä heräilin vessaan, ottamaan kipulääkkeitä, jaloittelemaan, kattomaan telkkaria ja siihen kun hoitsut tuli tuomaan ruokaa tai ottamaan verenpaineen tai jotain muuta. Ei siellä kyllä ruoka maistunu, koska päivärytmi siellä on ihan erilainen kun mihin oon tottunut. Musta tuntu et siellä tuotiin kokoajan ruokaa naaman eteen.

Mun piti alunperin päästä kotiin jo samana päivänä kun leikkaus tehtiin, mutta koska ne olikin joutunu leikkelemään mua syvemmältä, jouduin jäämään yöksi. Mut ei siinä kaikki! Perjantaina mun aamu alko oksentelulla. Oksensin sen aamun aikana yhteensä 8 kertaa.  Mut tultiin hakemaan pyörätuolilla ultraääneen, hakija oli semmonen nuori jätkä, ja mä vaan oksentelin siinä kyydissä. Ultraäänessä meinasin sit pyörtyä. Olin kuulemma ihan kalpee ja mut vietiin takas osastolle sängyssä. Mul oli ollu tosi alhanen pulssi ja verenpaineet tosi alhaset kans, ja epäiltiin että mulle olis menny keuhkoihin sitä veritukosta just tän ja oksentelun takia. 

Niin ei sit onneks ollut. Nukahin melkein heti osastolla ja oksentelukin loppu onneks siinä samalla. Mua jouduttiin pitään siellä vielä toinenkin yö ton pahoinvoinnin takia. Lauantaina sain sit lähteä kotiin siinä   puol kymmenen maissa kun iskä tuli hakemaan mut niille. Siellä katottiin telkkarist Mies joka putosi taivaalta-leffa ja käytiin ärrält hakemas vähän limuu ja muuta, ku muut kaupat ei ollu auki. Ärrältä kävelin sit serkuille käymään. Iskä ja Tessa tuli sinne autolla perässä, ite halusin vähän kävellä, vaikkakin semmosta mummovauhtia, ku olin vaa nukkunu pari viimestä päivää. 







Illalla iskä heitti mut kotiin sit. Kotona mua oottivat äiti ja huollosta saapunut läppäri! Jihuu.


Muita kuvia mulla ei oikeen oo leikkauksen jäljiltä, kun nää. Noilla jutuilla ne seuras mun sydäntä mun ollessa nukutettuna. Leikkausjäljestä en viiti laittaa kuvaa ku se on ihan bikinirajassa.. Äipän kännykässä ois kyl joitain kuvia, mut pidän ne nyt sit omana muistona tästä. En kyl tiiä haluisinko muistaa koko leikkausta ollenkaan, sillä toinen jalka on ihan turvonnut ja siinä on uusia arpia.
Sattuu, ja noi kipulääkkeet on sairaan pahan makusia.


Tos pari ostosta Myyrin kirpparilta; toppi 1€ ja muovinen orkidea 15snt ! : D




Joku on kyselly mun formspringissa et tekisin tästä mun laihtumisesta/laihduttamisesta postauksen, 
nii aattelin et voisin pistää sen työn alle. Ehdotuksia mitä kaikkea kerron siinä? 

Nyt noitten hedelmien pariin, nom nom. 

3 kommenttia:

  1. Hui! Ootko nyt jo ihan ok? :o

    Toi laihdutuspostaus kuulostaa tosi hyvältä! Kerro vaikka sun fiiliksiä ennen ku alotit sen ja millasta sun elämä on ollu verrattuna nykyseen, mikä oli laihduttamisessa vaikeinta, ja mikä oli hienointa...hmm, kaikkea mitä sulla tulee mieleen!(:

    VastaaPoista
  2. Ihan suhtkoht ok juu, sattuu jalkaan vielä kyl ja se on ihan turvoksissa enkä oikeen pysty lähtemään mihinkään :(

    Juu koitan kehitellä jotain, mut saattaa kestää jonkiaikaa vääntää tota postausta :)

    VastaaPoista
  3. Voisit vaik kertoo et mitä söit aamupalaks,lounaaks ja kaikkee tollast! jja sit vaik et mihi aikaa ja kui paljon kalorii se tietty annos sisältää ja jne! (: tsemiii blogin tekemisee siis jos teet!(:

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥