6.10.2011

I never meant to be gone so long


Viisi luonteenpiirrettäni: 

Oon yleensä hiljainen, ujo ja epävarma, paitsi silloin kun oon mulle oikeasti läheisten ihmisten seurassa.
Tykkään auttaa ja palvella muita, eli oon vissiin avulias?
Oon erittäin suvaitsevainen, ja en pidä suvaitsemattomista ihmisistä
Ystävien seurassa oon tosi iloinen, energinen ja muutenkin sosiaalinen. Haluisin olla sellanen aina.
Kun oon yksin tai jossain missä en tunne ketään, niin mun mielialat vaihtelee nopeasti

Tumblr_lsgrasoh9j1qlaa6wo1_400_large


Viisi Kolme lempi-ihmistä:
Saija 
Fanny 
Äiti

      Viisi merkityksellistä kaupunkia, joissa olen käynyt:

      Vantaa. Luonnollisesti koska asun täällä.
      Espoo. Synnyin siellä ja mun toiset isovanhemmat,serkut ja iskä asuu siellä.
      Vietin pienenä paljon aikaa Espoossa ja asuinkin siellä alle vuoden ikäisenä jonkin aikaa. 
      Orivesi. Toiset isovanhemmat asuu siellä. Meidän suvulla oli myös ennen mökki siellä, mutta se myytiin. Tokalla luokalla ollessani mökillä tutustuin Jassuun joka nykyäänkin asuu Orivedellä. 
      Pori/Kalajoki/Alahärmä. Käydään melkein joka kesä jossain noista.
      Ennen perheen hajoamista käytiin useammin. 
      Tallinna. Jotenki tykkään siitä paikasta, ja sielhän on halpaa.
          Tumblr_lsmwe3u43j1qei95oo1_500_large



          Viisi asiaa, joita en tee tarpeeksi usein:
          Kerro mun tunteista tai miltä musta tuntuu 
          Tutustu uusiin ihmisiin tai puhu tuntemattomille 
          Pidä yhteyttä vanhoihin kavereihin 
          Käy keikoilla,elokuvissa, stadissa  ym. 
          Piirrä ja maalaa. Olin joskus ihan hyväkin.

                  Viisi asiaa, joita teen päivittäin:
                  Meikkaan
                  Käyn koneella
                  Syön
                  Kävelen 
                  Nukun
                          320145_298985190118073_179700692046524_1464647_1437552545_n_large


                    Viisi viimeisintä ostostani:
                    Manteli-rusinapussi
                    Tehottomat lasit joissa on vaalea linssi
                    Kengät x2
                    Tummia viinirypäleitä
                      Tumblr_lni1a2gp8a1qag7t3o1_500_large


                      Viisi asiaa ulkonäössäni:

                      Mulla on paksut, alunperinkin tummanruskeat hiukset. Tällä hetkellä ne on pitkätkin.
                      Multa kysytään usein onko mulla hiusten pidennykset, mutta ei mulla oo.
                      Mun ripset on suhteellisen pitkät, mutta ne on suorat ja joudun aina taivuttamaan ne.
                      Niistä kysytään usein kaikkea, esim: "Onks sul tekoripset?" "Miten noi on noin pitkät?"  ym.
                      Mulla on paljon luomia. En tiiä tykkäänkö niistä vaiko en.
                      Oon aina ollut ylipainoinen, mutta nyt kun oon laihduttanu 27 kiloa, niin en ole enään
                      Mulla on 16 korvista, kieli-,napa-,kulma- ja huulikoru.


                      Viisi asiaa, jotka ärsyttävät:
                      Itsekkäät, itserakkaat, huomionhakuiset, suvaitsemattomat, ennakkoluuloiset ja ylimieliset ihmiset
                      Valittaminen jokaikisestä asiasta
                      Sitä kun kotona peilistä näyttää ihan kivalta, mutta sit muual ei oikee
                      Sitä kun lainataan tavaroita ilman lupaa
                      Rahattomuus. Ja just silloin ku löytää jotain kivaa mitä on kauan ettiny.
                        Viisi asiaa, joita rakastan:

                        Ystävät, ne saa mut tuntemaan itteni tärkeeks.
                        Perhe, tuki ja turva.
                        Erilaiset juhlat, synttärit, joulu, halloween,  ym.
                        Kauniit asiat. Luonto, värit, ihanat tuoksut,hienot rakennukset, eläimet,  ym.
                        Se tunne kun oot elokuvissa. Istut syvällä siinä penkissä pimeässä elokuvasalissa hyvät ystävät ympärilläs. Nauratte niin että mahan pohjassa tuntuu. Tai sitten puristat ystäviäsi kädestä kun sua pelottaa.
                          Tumblr_lsm85fgvps1qzznyvo1_500_large
                          Viisi asiaa, joita odotan:
                          Joulu. Se lämmin tunne sydämenpohjassa, jouluruoka, lahjat, kynttilät.
                          Raha. Ilman rahaa ei oikeesti vaan pärjää. Haluisin shoppailemaan uusia vaatteita, koska mun vaatekaappi pursuaa vaatteista jotka on mulle liian isoja.
                          Ulkomaan matka! En oo ikinä ollu ulkomailla, ja mulle on luvattiin että pääsen kun täytän 15.
                          Kesä. Reissaileminen, mökkeily, enemmän aikaa olla ystävien kanssa
                          Sairaudesta parantuminen, ja se että voisin joskus olla oma itseni ja sellainen kuin haluan olla.

                            Nää nyt tuli ekana mieleen. Kuvat: weheartit


                            2 kommenttia:

                            Kiitos kommentista♥