20.10.2011

I, I'll do anything I could for ya




Keskiviikkona hengailin Janinan ja Fannyn kaa. Ne tuli mua vastaan Tiksiin ja sielt mentiin Haksiin jossa pyörittiin ja sieltä siirryttiin Nissakseen päin.

Janina oli just tullu Rhodokselta ja toi mulle tämmösen lisko-napakorun! 

Lisäks viel sain tämmösen käsikorun siltä :)

Hain pari vihkoo kouluu varten Tiksin tiimarista noita kahta ootellessa :) noi oli alennukses 0,35€/kpl!

 Tähä väliin voisin kertoilla vähän kuulumisia. Joo, täl viikol ei oo oikeen koulu maittanu ja on vaa ollu hirmusen uupunu olo, mitään ei jaksas oikeen tehä, ainakaan siis mitään kouluun liittyvää. Tänään ois ollu kokeiden palautuspäivä, mut ei ku olin opolla. Opoa ennen kävin verikokeissa ja opon jälkeen mul oli lääkärikäynti. Kävin tänään kans Myyrmannin uudessa H&M;ssä sekä Iso-Myyrin uudessa tarjoustalossa,  kummassakin oli avajaiset tänään. Mulla on kokoajan toinen jalka joulussa vaikka siihen on vielä pari kuukautta? Oon jo ostellu joululahjoja ja laatinut joululahjalistan : D:D: tai no tehny koneella jonkinnäkösen kollaasin asioista mitä haluisin lahjaks saada. Lääkärikäynnin jälkeen haettiin pikkusisko lentokentältä kun se palasi Espanjasta. Muuten oon vaan loikoillu kotona, käytiin me kyl Tessan kaa saunassa. Onneks huomen on jo perjantai nii saa vähä huilia ja nähä kavereita!

Täs viel tuliainen jonka Tuuli toi mulle Espanjasta c:

ps. maanantaina ois adtr!
ens vuon mm. silverstein, alesana, glamour of the kill jne jne c:

pps. koitan viikonlopun jälkeen väsää järkevämmän postauksen.


3 kommenttia:

  1. heeey en tienny et sullaki on blogi :)
    onneks on facebook♥

    http://everything-happens-for.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥