17.4.2017

Pääsiäismaanantai




Pääsiäinen on ihan just ohi, eikä me olla syöty yhen yhtäkään suklaamunaa, tai muuta mikä yhdistetään pääsiäiseen. Jotenkin vaan ei oo tullu juhlistettua pääsiäistä mitenkään. Mulle se ei oo mitenkään sen erityisempi "juhla". Voi tosin johtua ihan siitäkin että ne ruoat mitä pääsiäisenä muut ihmiset syö ei musta kuullosta kauhean houkuttelevilta. Ehkä siitäkin että iän myötä en enään oo käyny pitkiin aikoihin virpomassa tai maalaillut pääsiäismunia..

Sen sijaan että oltais vietetty pääsiäistä niin ollaan vietetty rentoa pidennettyä viikonloppua. Ollaan nukuttu ja valvottu pitkään, katottu elokuvia ja sarjoja. Lisäksi mä oon tilaillu muutamat jutut netistä, selaillu blogeja ja vihdoin jaksanut laittaa uudestaan itseruskettavaa.

Mua kiinnostaisi kuulla, onko teillä jotenkin tapana viettää pääsiäistä?


2 kommenttia:

  1. Meillä on ollut tapana viettää pääsiäistä mökillä perheen kanssa ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vai :b mä muistan vaan sen 2014 pääsiäisen kun oltiin

      Poista

Kiitos kommentista♥