10.4.2017

22


 


 
Torstaina pidettiin etukäteen mun synttärikahvit perheen kesken, sillä perjantaina oli kemut kavereiden kesken. 
Muut toi tarjottavat ja mulle kivoja lahjoja sekä ihanan kukkakimpun.
 
 Ihanaa että tytöt oli jaksanu ite väsätä mulle näin upeet synttärikortit. Ne kyl tietää mistä tykkään!

 ♥

Peilin ois voinut puhistaa aiemmin kuin bailujen jälkeen..
 


 Rockyroadit ja kakku itsetehtyjä - nää sai paljon kehuja osakseen

 Puhelimesta löyty muitten ottamia kuvia :'D





Lauantain sapuskat


On mulla kyllä niin ihania ystäviä ja perhe♥  Hauskaa oli ja tanssittiin koko ilta baarissa, loppuun asti.
 Oltiin viimeiset Pinkun yläkerrassa, hah! Sitte murun kans taksilla eka hakemaan kebua ja kotiin. 


ps. Toni sai mun kameran toimimaan !!♥

4 kommenttia:

  1. Myöhäiset synttärionnittelut! Onpa herkullisen näköiset tarjoilut :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Herkullisia ne olikin, katosivat aika nopeaa :p

      Poista
  2. Heyyy kiva tääki postaus nyt vast eksyin tsekkaaa!💋

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥