15.4.2017

Just nyt



Plussat:

 ... oon hypeissä siitä kuin hyvä Fast 8 leffa oli

 ... sushihimoja hetkeksi siirretty

 
 ... rentoa chillailua
 

 ... tykkään tästä vuoden ajasta kun saa halvalla mansikoita

... oon tyytyväinen saaduista kehuista ja palautteesta

... odotan tiistaita kun meillä on juttutuokio mun open kanssa

... oon ilonen kun sain pari pakettia palautettua eikä ne enää "pyöri jaloissa"

 ... fiilaan mun microblading kulmia

... pääsen pian reenailee kun Tiksiin aukee fitness 24/7 ! 

 ... oon viettänyt tänään siivouspäivää 

... puhuttiin että mentäis Pauliinan kans tiistaina kaupoille ja lounaalle



ja sitte niihin miinuksiin..
 
... meni kaks putelia sekaisin saman värin takia

 ... en tajua kuin jotkut noin söpöt viittii aiheuttaa kauheeta tuskaa. 
Miks uudet kengät aina hiertää?

... en arvosta tätä kelien ainaista vaihtelua

... tahtoisin koiranpennun heti nyt

... haluisin Pepsi Maxia, mutten enää kerkeä kauppaan :(




 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥