9.1.2016

Leikkaus

  Moikka! Täällä kirjottelen 'yksi kätisenä', siltä ainakin tuntuu kun ei oikein voi kipsin kanssa kirjottaa toisella kädellä.


 

 Leikkausaamuna oli kamala nälkä, ja jännitti kun leikkausta ei tehty nukutuksessa. Aamua piristi kuitenkin ihana aurinko ( jota en saanu ikuistettua kuvaan), arvontavoitto ja tietty rakkaat jotka toivotti onnea leikkaukseen. Hoitajat oli tosi mukavia ja heti alkuun sain kehuja! Mulla oli unohtunu ponnari kaappiin ja anestesiahoitaja alko letittää mun hiuksia ja laittoi kaks myssyä mulle kun oli kuulemma niin paksu tukka. Ripsiäkin kehuttiin. - Tähän väliin pakko vielä kertoa mitä tuli juteltua uimahallin pukkarissa paria päivää ennen leikkausta kun olin tullu salilta! Pikkunen tyttö tuli kysymään että onko mulla laastaria kädessä ja sattuuko siihen. Se kertoi että silläkin oli ollut iso pipi sormessa. Tyttö kertoi että on menossa kotiin kattomaan 'Neffiksiä' ja kysyi tykkänkö minäki 'Neffiksistä' Kerroin että katsottiin sitä aiempana iltana. Neffiks, aww miten sulonen!


Leikkaus suju hyvin, koska ihan väsy/lääkepöllyssä niin oli rento olo ja mulle tehtiin 'teltta' etten näkis mitä ne tekee kädelle. Kuuntelin leikkauksen aikana kuinka lääkärit jutteli juoksemisesta ja uimisesta ja kattelin näytöltä mitä mun verenpaine(?) ja muut jutut näytti. Käsi oli puudutettu olkapäästä kokonaan alaspäin. Tunto palas siihen aamuyöstä joskus kolmen maissa, ja samalla kipu. Tosi ilkee tunne toi kun ei tunne omaa kättä tai pysty kontrolloida sitä, siks tuo kantoside.

 Lääkkeitä nassuun. Sunnuntaikuteissa hengailua ja netin selailua + tv. Niistä tulee tää viikonloppu todennäköisimmin koostumaan.



 

 

Maanantaina uudestaan sairaalalle. Katsotaan sitten miten sormi toimii ja vaihetaanko kipsiä pienempään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥