7.12.2011

What am I supposed to do, sit around and wait for you










Tällasta tänään. Aamulla kävästiin Jorvissa näyttämässä tota mun leikkaushaavaa ja oon nyt kuulemma terve ja "normaali, sekä jalka siinä kunnossa että voisin juosta vaikka maratoonin :)
Jorvista menin sitte hetkeks kotiin ja raahauduin kouluun. Olin ihan ryytynyt koulussa kun tuli valvottua viiteen ku Juuso oli pitämäs juttuseuraa mesessä.

Tänään oon lisäks tehny jonkun näköstä safkaa, suunnitellu pikku joului, lagaillu koneella, odotellut, tirauttanu parit itkut, puhunut muutaman puhelun ja äsken tulin lenkiltä. Hitsi mulla on saldosta menny nyt puolet vaikka saldo tuli 4.päivä. Joulupukkiiii hei, uusi liittymä olis tosi kiva! Huomenna jos en muuta keksi nii voisin mennä kuvailemaan ku iskä toi nyt ton mun pidemmän objektiivin.

Oon muuten täs lähiaikoina tilaillu vähän vaatteita H&Mltä ja osan niistä pitäis saapua ens viikolla. 
Ens viikolla mennään kans ehk isukin kaa katteleen vähä joululahjoi.

Väsäilin yöllä tollasta joulun lahjatoivelistaa ja voisin sen julkasta tässä joku päivä ja pikkujouluilta varmaan tulee viikonlopun aikana - tai jälkeen jotain kuvamateriaalia.

Pian pitäis varmaan rupee paketoimaan joululahjojaki c: hyvää joulun odotusta!

2 kommenttia:

Kiitos kommentista♥