25.3.2017

Minä, mä, meitsi




 Huomasin muutamassa blogissa tämmösen ystäväkirja-tyylisen kyselyn ja ajattelin itekin toteuttaa sen. Siitä onkin jo aikaa kun on "Ystäväni"- kirjaan kirjottanut! Enjoy


Nimeni on…  Tiia Maria Lehto

Jotkut tosin kutsuvat minua… Tipi, Tipsu, Tipsukka, Tiipero, Tiitsi, "rakas"

Oon syntynyt… Espoon Jorvissa 7.huhtikuuta 1995

Pienenä olin varma että minusta tulee… eläintenhoitaja. Tykkäsin jo silloin kauheesti erilaisista eläimistä ja Lemmikki lehti oli mun lempi lukemista.  






Kolme parasta piirrettä minussa on… luotettavuus, auttavaisuus ja rauhallisuus

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu… Pauliinan synttärit !

Suosikkikaupunkini on... kotikaupunkini Vantaa, koska ei sitä hirveästä tule muualla oltua! Tietenkin on niitä kaupunkeja joihin haluaisin päästä ja se on sitten asia erikseen.

Suosikkibiisini tällä hetkellä on… Draken Madiba Riddim, Alessia Caran How Far I'll Go, Bruno Marsin That's what I like..

Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on… Tällä hetkellä Luckiefun's Restaurant ja heidän lohinigiri jossa paistettu pinta!

Suosikkijuomani on… Pepsi Max..






Suosikkisarjani just nyt on… Ex on the beach! Rakastan niitten aksenttia ja oon koukussa tohon sarjaan - se on niin jännä!

Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on… Organic shopin mango sokerikuorinta. Voisin käyttää sitä ihan pelkän tuoksun vuoksi.

Suosikkisovellus puhelimessani on… Snapchat. Pysyy perillä tuttujen kuulumisista ja uusimmista jutuista!






Mitä pakkaat mukaan matkalle?... Ihan liikaa vaatetta, meikit ja hiusjutut, kameran, puhelimen ja laturin, lääkkeet - riippuu ihan että minne matka.

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?... Röhnötän sohvalla tai sängyssä, ravaan jääkaapilla katsomassa jos sinne ois ilmestynyt jotain uutta, selaan puhelinta.






Viimeisin sisustusostoksesi?... pieni kultainen ananasvati.

Viimeisin Whatsapp-viesti?...  Öit

Paras tapa tuhlata 50 euroa?... Vaatteisiin tai ruokaan tietty.







Bravuurini keittiössä?... varmaankin joku perus kana, kasvikset ja riisi tai muu arkiruoka.

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta?... Pepsi Maxia, juustonachoja ja juustodippiä, jäätelöä, suklaata ja mansikoita..Mitä nyt sattuu tekeen mieli.







 Kuvitettu viimeaikaisilla snäpeillä jotka aika hyvin sopi mun vastauksiinkin :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥