24.5.2013

We live, we die, we give, we try

Kiva torstai ja perjantai

Uudet ballerinat 4€/ Lanttila


Uus rento paita 2€/Lanttila

Protskupannaria ja paheeni light rodeo!  Banaani-maapähkinävoi kupit!




Mummin pihan raparpereista keksin tehä protskupiirakkaa :) Huurteinen<3 haluun viel joku päivä löytää zero cokiksen mun nimellä varustettuna kaupasta! Vielä ei oo sattunu mun eteen semmosta :(


Tubulle ostin tommosen limsan c: Voiii siskokulta      Naminami safkaaaaa


Mietin vaikka kuin kauan kehtaanko näitä pistää tänne, muttamenkööt nyt sit! 
Bikinithän noi vaan on :) ruoka maistuuuuuuuuuuuuuu



Löysin ärrältä protskupatukoita  -50&% ja Steissin Karkkitorilta Tempo ruisvälipala-pusseja. Ne oli vaan 1€/2kp! Ihan parasta. Syön noita esim ruoan kans pastan ym sijasta, fiksumpi vaihtoehto esim leivällekin, kun ei tarvii laittaa mitään päälle. Ja lisäks noi maistuu ihan joltain herkkusipseiltä! Ihan sika helppo ottaa mukaan evääks. Taisin ostaa niitä 14 pussia mulle varastoon :) Eikä oo pahat ravintosisällötkään! 



Kirpparilta 2€/3kpl (kaupassahan noi on about 2€ pussi niin oli pakko ottaa!)

Nooni! Siinä ois kuvia viikon ajalta. Mun kamera ei suostu toimimaan.. tai se väittää että muistikortti on lukittu, enkä mä osaa tehä asialle mitään! Siksi siis puhelimen laatukuvat. Perjantaina tein yhet ripset ja sit illalla mentiin Saijan kans salille. Alkuviikosta oli hyvät lenkkikelit mut sit alko tuleen näitä sateita.. Viime lauantaina oli Extreme Run ja Kartanon kevät-tapahtuma, jossa kävin pyörähtämässä. Ens vuonna mäkin meinaan juosta siellä. Sen jälkeen kävin tekemässä 2 ripset :)

         Mentiin sunnuntaina Luukkiin ottamaan aurinkoa, josta siirryttiin myöhemmin Aurinkolahteen kun alkoi tiputella vettä siellä suunnilla. Onneks Aurinkolahessa oli sentään hyvä sää! Tiistaina oltiin Saijan kans Jumbossa shoppailemassa about 5 tuntia, eikä koluttu kun muutama kauppa. Iskä haki meiät sieltä ja toi mulle samalla pyörän, jee. Mun Jippohan pöllittiin meiän pihasta viime kesänä.. Keskiviikkona käytiin Saijan kaa pikasesti Lanttilassa, josta mentiin Tiksiin kun mulla oli sielä hyvinvointiarviointi ja opokeskustelu. Keskiviikko illalla kävin salilla tekeen käsiä, kun ei näitten jalkojen kanssa paljoo pysty tehä vielä. Kotona innostuin illalla vielä siivoilemaan vaatekaappia turhista vaatteista ja asusteista, jotka joutaa kirpparille myyntin ;) Torstaina kävin tossa kirpparilla pyörimässä, ja sainkin aikaa vierähtämään lähemmäs 3 tuntia! Mutta löysinkin kaikkee kivaa.

Mun on pitänyt kertoa vähän uutisia teille: mulla on nyt siis kesäloma virallisesti ollut 16.5 lähtien kun mut erotettiin koulusta, tosin oma päätöskin se oli. Syksyllä siirryn aikuislukion puolelle, jee! Eli en oo jättämässä kokonaan kesken koulua. Sitten toinen juttu on että oon lopetellu lääkkeitä, sen verran tervehtynyt oon jo siitä mitä vuosia sitten on ollut. Sainhan ne lääkkeet sillain myöhässä että pahin olikin jo ohi. Oon tässä kans miettinyt että yhdistäisin tän ja mun toisen blogin , eli kirjottelisin täällä enemmän kans noita asioita, onhan ne mun arkipäivää ja lähellä sydäntä :) 

Nyt fiilistelyn vuoro! 
Kesällä ollaan menossa Ruotsiin ja minä mahdollisesti vihdoin sinne Englantiin, mullehan oltiin siis luvattu että pääsen kun täytän 15. Ja nyt oon siis 18..  Aaaa en kestä. Kesä, loma, aurinkoa, festareita, mansikoita, vesimelonia, uimista, mökkeilyä, brunaa, ihania kesävaatteita ym ym! Ja kesäyöt! Semmosia kuumankosteita, just täydellisiä kävelykelejä. 

Postailen tässä pian taas c: on meinaa esiteltäviä ostoksia!

Johan tuli paljon tekstiä! Mut silti musta tuntuu et jäi jotain kertomatta :o 
no palailen sit jos tulee mieleen :) nyt nukkumaan, sillä huomenna teen taas parit ripset ja sit illalla ehkä jotain menoa :) Porkussa ois ainakin Karri Koira ja Ruudolffi, kyl hotsittais mennä!

Nyt unia! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥