4.2.2011

There may be nothing there to see.


Tässä mun täl viikol tuunaama kangaskassi :-)

Etupuolella "Dead kitty"
tykkään kovasti siitä DD:n paidasta,
 jossa on tollane kisu nii halusin sen mun kassiin c:


ja "takapuolella" lyriikat Bring me the Horizonin Chelsea Smile kappaleesta :3
''We all carry these things, Inside that no one else can see. They hold us down like anchors. They drown us out at sea.''




Ei herranjumala mikä fiilis ku keikalla BMTH soitti kyseisen biisin :)
siihen päivään kun pääsis takasi!

En oo vielä saanu keikalta kuvia joita Saija siellä otti
ja mun puhelimessakin on vaan yks kuva keikalta =D
No enköhä mä niitä joskus saa koneelle asti lisättyä.


kthxbye♥

1 kommentti:

  1. hahha katoin et mitä mun kassi tuol tekee :D hei iha sika hienoi teet oot pro kassialma XD ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥