10.2.2011

And sometimes we lose ourselves, and never emerge the same




Iltaa!
Tänään on ollu taas aika perustylsä päivä.
 Eilen illalla huomasin et mulla oli tulossa silmätulehdus,
 enkä sit menny kouluun. Heräsin sitten siinä yheltä.
Meikkasin, siivoilin,työstin yhtä ystävänpäivä lahjaa ja menin koneelle käväsemään.
Siinä se päivä sitten meni periaatteessa mitään tekemättä.
Illemmalla katottiin äitin kaa liviltä noita nuortumisohjelmia ja sit käytiin saunassa.

Onneks huomisest tulee kivempi päivä.
Nään Saijaa ja varmaa mennään shoppailemaan, kattoo nyt mitä keksitää:)



Tässä nyt mun näkemys siististä huoneesta : D
En mä kyllä muutaku siirrelly tavaroita ja tollast pientä.
On muute tylsännäköne huone. Mut saa nyt kelvata.
Tarttee hommata tohon sänkyyn semmonen iso lakana,
 joka ylettyy melkei sängy jalkoihi.
Näyttää nimittäi tosi karult toi sininen patja tossa.
                                     


Julisteita toiselta puolelta huonetta. Pitäis joskus jaksaa vaihella noitten paikkoja.
Ne on ollu vissiin noin siitä asti ku tänne muutettiin :o

 Tossa mä dataan nyttenki :-D
Sain silitettyä ton mun tuunaaman tyynyliinan ja pestyäkin,
niin pysty ottamaan sen käyttöönki.
Pitäis lukea bilsaa kun missasin kokeen joka oli sovittu mun tänään tekevän..

Ostin ton cupcake-avaimenperän tossa viime viikonloppuna kirpparilta viel ihan uutena.
Olin aemmin meinannu ostaa ton n.6€ hintasena nii oli hyvä et löyty muualtaki ja 5€ halvempana! : D


Jos nyt lukis sitä bilsaa, bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥