12.8.2011

I shut the world outside until the lights come on


Hiphei. Täält mä postailen iskän luota Espoosta. Eilen pyörittii eri kirppareil ja löysin mä jopa jotain, mut mitään en oo kuvannu. Se mistä mun piti nyt kertoo on että tuolt meiän mökki-Powerpark-reissulta on 1000 kuvaa, mikä meinaa sitä et postausta ei ihan heti tuu. Nii että postailen siitä sitte myöhemmin ku oon kotona ja ku oon jaksannu kuvata loputki ostokset.

Heräsin vastikään ja ois viel voinu jäädä sänkyy makoilee. Tiistaina alkaa koulu. Haluun uuden kameran. Haluun olla onnellinen. Haluun olla itsevarma, kaunis ja hoikka.Haluun eroon näistä ajatuksista.Haluun et asiat ois jotenkin toisin, erilailla ja paremmin. En tiedä miks mä kirjotan näistä tänne, mut tuntu vaa silt et nytpäs kirjotan. Joskus taas must tuntuu etten tiedä ite ees mitä oikee haluan. Näin yleensä, tai mitä mä haluan elämältä.

Joo ei herranjumala kui sekavaa tekstiä, ehk tähän on paras lopettaa. Sitä viel yks "mainitsemisen arvoinen juttu". Nyt on lähteny päälle 21,5kg. Mut tahtia pitäs viel kiristää, plaah.

kuva:we♥it



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥