12.4.2011

We looked at each other, until you disappeared, disappeared



 Hello!
En ookaan nyt vähään aikaan postaillut mitään.
Mun pään sisällä pyörii vuoristorata.. ainakin siltä tuntuu.

Tosiaan niin, viime viikolla tuli osteltuu aika paljon kaikenlaista,
 ja saanu lahjakskin juttuja.
 En kaikkea kumminkaan oo kuvaillu
 ja näihinkään kuviin en jaksanu oikee panostaa, anteeks :(

nää sain c:

Jee tän ostin KappAhlist(?) 4€:lla.

 nää ostin H&M'st n.2,45€
nää ostin kans från H&M 1€ niinkuin tos jo näkyyki

jumbosormus glorialt!

Tiistaina oltiin Saijan kaa Adeptin keikalla, jossa oli mahtavaa.
Lämppärit (Walking With Strangers, While She Sleeps) oli sairaan hyviä
 ja lisäks tapasin yhen "tutun"! Oli kyl nii hauskaa :3
Kuvia ei kyllä valitettavasti montaa tullu otettua :/




Torstaina kävin ottamassa sen pitkään toivotun kielikorun.
En jaksanu enää oottaa Viroon asti ja kun löyty melkeen yhtä halpa lävistysmesta, 
nii pakkohan se oli :) Täs ny tällane väärtepäi kuva :(



Perjantaina sit oltiin kattomassa One Morning Leftiä ja lämppäreitä
 (Artificial Heart ja Hey Heather) gloriassa.
OML tapansa mukaan oli aivan tosi jees.
Voi elämä näitä mun adjektiiveja D:


Tällasen kuvan joku oli ottanu keikalt c:
pakko oli lainaa tätä vähä tänne ku bongasin mut ja Saijan tosta!

Lauantaina sit olin serkun synttäreillä, jossa itekkin sain lahjoja :)
mm. rahaa ja lahjakortin.

Pakko muuten hehkuttaa viel että oon ollut nyt reilun 3viikkoa karkkilakossa, jee!
Varmaan pisin aika ikinä mitä oon pystyny olla ilman karkkia.
Jatkan tätä lakkoa viel ku pystyn
ja kun ei ees oo pahemmin onneks tehny mieli karkkia.
+ oon nyt laihtunu suunnilleen ~5 kiloa, en siis karkkilakon takia pelkästään, 
nää kilot on lähteny paremminki viime viikon puolella.
Oon huomannu et aina ku oon ns. ihastunu johonki,
ja sit muutenki ku kesä tulee jne ni laihdun silloin, eikä ruokakaa maistu nii hyvin. 
Mut ihan hyvä vaan =)
....Vai onkohan se meiän vaaka rikki tai epäkunnossa D:



Täs tää nyt täl kertaa,
nyt heipa c:

2 kommenttia:

Kiitos kommentista♥