6.4.2011

I will find my way to you.




Niinkun aiemmin jo lupasin, teen nyt lyhkäsen postauksen lauantaista :)
Pidin siis pienimuotoiset synttärit jonne tuli kaikkia kavereita mm. vanhasta koulusta.
Ei ollu mitään kummempaa ohjelmaa; perus hengailua ja herkkupöydässä istumista.
Mutta kelpaa mulle :)

Ja nyt sit lahjojen puoleen:


Fanni teki mulle lahjaks 2 juustokakkua.
 Eka, joka oli ihan taivaallista, on mango-juustokakku.
Toinen on daim-suklaa-valkosuklaa-juustokakku : D

Tekoripset ja luomiväri Sallalta.





Osalla oliki sit vähän humoristisemmat lahjat ! :'D

Eläkesäästöpossu :)
 Tossa oli n 7€ viiden,kymmenen ja kahenkymmenen sentin kolikoissa.
oli siel sit viel 1€n ja 2€n kolikko.


Ja sitte ehkäpä kaikkein hyödyllisin lahja mitä voi saada: raha!
Ite kun oon niin vaativa ja valikoiva esim.vaatteiden suhteen niin noilla nyt voin ostaa sit vaik niitä.

Tossa ei oo kaikkia lahjoja mitä sain ja kuvia ite synttäreistä ei oo :(

Huomenna on sit mun oikeet synttärit c:

Nyt vois lisätä koneelle kuvat eilisestä keikasta, bye♥

1 kommentti:

  1. sä oot kyl tosi nätti =) ja tykkään sun blogistas tosi paljon . haluisin et kävisit vilkasemassa tota mun blogii jossain vaihees jos kiinnostaa , ja lukijaks saa toki liittyy . liityin muute sun lukijaks (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥