1.6.2013

She's up all night 'til the sun





















Jihuu! Siinä kuvia lähipäiviltä. Oon ollu joka päivä pyörällä liikenteessä, käyny mm. Kuusiksella uimassa ja arskaa ottamassa ja Tiksissä kaupassa ja opolla. Opolla tehtiin mulle ens vuodelle suunnitelma ja yo-suunnitelma! Jos teen tota tahtia mitä valittiin, niin valmistusin joulukuussa '14. Eli ei paljoo myöhemmin kun normilukiosta, jos oisin sitä ahkerasti jaksanu käyä.. Kävin heittään kirppiskamat pöytään, ja siel ne nyt odottaa ostajiansa : ) Torstaina oltiin vähän BK:ssa tanssimas! Tai itseasias perjantaina :o Koska menin sinne bussilla joka lähti 1:03, heh. Oli ihan sika hauska ilta ja sekin sai aikamoisen lopun! Joku ulkomaalanen valokuvaaja mies otti meistä kuvia mäkissä, ja pöyän alta mun kohalta kuvan, nii mentiin vähän avautumaan sille steissillä. Tää mies meinas saada turpiinsa ku yks jätkä puolusti meitä..Mut ei siitä sen enempiä, tilanne saatiin selvitettyy. Eilen mentiin Saijan kaa Kuusijärvelle aurinkoa ottamaan ja uimaan pyörillä. Olin varautunu ja otin kunnon eväät ym mukaan. Saija lähti jossain vaiheessa sen poikaystävää vastaan joka tuli intistä, niin mä jäin vielä palvomaan aurinkoo ja nukahtelin sinne : D aika rentoa. Myöhemmin sit pyöräilin Kuusikselta Tiksiin johon jätin pyörän kun äiti, Petri ja Tuuli tuli hakeen mut Flamingon Raxiin syömään :) Syötiin masut täyteen Raxissa ja sitte ajettiin Tikkurilaan josta ajoin pyörän kotiin. Kotona aloin leipomaan protskupannareita :) toiseen en laittanu valkuaisten ja banskun lisäks kun soijajauhoa ja manteleita, ja toiseen soijajauhon sijasta suklaanmakusta protskujauhetta ja jonkin verran maitorahkaa. Söin molempia tossa iltapalaks ja jätin aamupalallekin niitä vielä. Käytiin kattomassa Tonin uutta omaa kämppääkin tossa! Ihan makee :)  Aamulla meinasin mennä kattomaan kun Tessa pääsee ala-asteelta, ja sen jälken vois mennä ottaan aurinkoo ja nukahdella sinne niin on sit hyvä brunaa iltaa varten kun ollaan menos Tivoliin juhlimaan, yay ;)

ps. Oon saanu mun kameran välillä toimimaan niinkun saatoitte huomata osasta kuvista c:
pps. Tiättekö kuin paljon rakastan sitä kun kaikki hyvä ja herkullinen on niin halpaa kesäsin! 
Esim just vesimeloni, kesäkurpitsa, mansikat ym :3 
ppps. Oon hurahtanu kivennäisvesiin! Oon viikon melkein ollu juomatta light limuja, tai ainakin oon vähentäny huomattavasti. Pitää vähentää niitä kun ne on niin keinotekosia :( ennen join varmaan pullollisen tai kaks päivässä! Siis niitä isoja pullollisia.. Mut sitte oon sallinu itelleni suklaanmakuset protskujauheet ja leivontakaakaon käytön, onhan se nyt aivan eriasia kun suklaata söis! Ei pidä olla liian tarkka tai menee ihan plörinäks :)

3 kommenttia:

  1. Nam mitä herkkukuvia! :)

    VastaaPoista
  2. en oo kovin pitkää sun blogii lukenu, enkä varmaa ikinä mitää kommentoinukkaa mutta pakko tulla nyt sanomaan ku kommentoit munkin blogiin et tää on oikeesti ollu siit päivästä lähtien ku läysin tän ni ihan ykkös blogi! Siis saan susta niin paljon motivaatioo ja inspiraatioo ja ties mitä että ei oo tosikaa :DD:D kiitos ihanasta blogistas ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥