12.3.2013

Sunday - Sunday






















































Lenkkeilyä, saleilua, saunomista, ruuanlaittoa, syömistä, kirppislöytöjä, messuilua.
Muunmuassa niistä koostui mennyt viikko. Äsken olin tekemässä yhen kokeen ja illalla oon menossa työhaastatteluun, iiks.

mua voitte seurailla instagramissa nimellä tiiay ja tästä painamalla pääsette mun 'fitness'-blogiin.
Sitä päivitän varmaan useammin kun tätä, sillä liikunta ja terveelliset elämäntavat on mulle arkipäivää :) Tänne oon enemmän kirjotellu tekemisistä ja esitelly ostoksia ja sitä rataa.
Oon kyllä miettiny et alkasin kirjottaa sitä suomeks, niin ois helpompi kertoa kaikkea,
eikä tarttis miettiä niin paljoo.

(Toi kehonkoostumusmittauksen tulos sit ei oo kovin tarkka ja ei pystyny jotain kohtaa laskemaan koska en oo vielä 18. No mut ei siihenkää oo kauaa, ens kuun 7. ois synttäripäivä. Partyyyyyy.)




1 kommentti:

Kiitos kommentista♥