6.1.2013

Rule number two, just don't get attached to somebody you could lose


Haaste

Säännöt:
-kerro 11 asiaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi uudet 11 kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

Tumblr_mf1n7fkiom1qib80go1_500_large

11 asiaa minusta

1. Voin aluks olla ujo, mut sitkun mut oppii tuntemaan niin voin olla puheliaskin
2. Perhe on mulle tärkeä, eikä musta oo noloa 'hengata' esim sisarusten tai äitin kans
3. Oon vajaa 170cm pitkä
4. Niinkun varmaan moni lukijoista tietää, oon ollut reilusti ylipainoinen
5. Multa kysytään usein (viimeks tänään) onko mulla hiustenpidennykset , mutta ei ole :)
6. Mulla on aika ykstoikkonen ruokavalio
7. Oon hyvä kielissä, mutta en oo hyvä matemaattisissa aineissa
8. Oon syntynyt huhtikuussa
9. Mun mieleen on miehet jotka on pitkiä, joilla on tummat hiukset ja siniset silmät sekä lihaksia!
10. Oon ollut kahdessa leikkauksessa
11. Mun mielestä on tärkeempää et on pari hyvää ystävää, kun että ois monia kavereita



Haastajan kysymykset:

1. Miksi alotit blogin kirjottamisen? > lueskelin muiden blogeja ja ajattelin että 'mäki haluun!'
2. Mitä harrastat? > en harrasta mitään mutta tykkään tehä ruokaa, kuvata, treenata ja sitte kauneuteen liittyvät jutut kiinnostaa kans c: eli tykkään laittella kynsiä ja hiuksia, meikata ja sitä rataa!
3. Mitä haluat tulevaisuulta? > onnellisuutta, rahaa ja rakkautta mahdollisesti, vaikka nyt viihdynkin sinkkuna
4. Onko sulla lemmikkejä? > meillä on koira, Onni nimeltään
5. Elämäsi onnellisin hetki? > varmaan se hetki kun näin äitin ekaa kertaa kun synnyin, haha
6. Missä opiskelet? > Vaskivuoren lukiossa
7. Ketä kuuluu perheeseesi? > Äiti, Toni, Tuuli, Tessa ja Onni ja lisäks sitte iskä, joka asuu Espoossa
8. Unelmiesi loma? > Se ois mahollisimman pitkä loma jonnekkin lämpimään ja siel vois bailata ja shopata rajattomasti ja tietenki rentoutua biitsillä ja kylpylässä tai vaikka ripsiä laitatuttamassa!
9. Ketä ihailet? > Äitiä ku se jaksaa raataa! Ja sitte semmosia hyväntahtosia ihmisiä, ja semmosia jotka uskaltaa toteuttaa itteensä muitten mielipiteistä huolimatta.
10. Ketä inhoat? > En inhoa ketään sinänsä, mut en tykkää ihmisistä jotka on itteään täynnä, tai semmosista jotka puuttuu muitten asioihin liikaa eikä anna niitten elää niinku tahtoo
11. Suosikki ruoka? > Kanasalaatti ja sitte pihvi tai lohi kasviksilla, nam!

Mother_and_child_copyright_robert_vavra_large

11 kysymystä sinulle

1. Teitkö uudenvuodenlupauksia? Mitä?
2. Unelmiesi asunto?
3. Mistä piirteistä pidät ihmisessä?
4. Viimeisin kuuntelemasi biisi?
5. Mitä söit viimeksi?
6. Viimeisin ostos?
7. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?
8. Sinulle tärkein tai tärkeä henkilö?
9. Lempiblogisi?
10. Viimeisin keikka jolla olet ollut?
11. Lempi vaatekaupat?

Haastan: 

kaikki mun lukijat jotka haluaa tehdä tän c:

2 kommenttia:

Kiitos kommentista♥