7.7.2012

Everyday, the same routine

luomiväritrio 2€ ja Love-koriste 0,5€ molemmat Myyrin kirpparilta. Hiusruusut 2,95€ H&M:ltä.
Sormus lähti mukaan Glitteristä ja sille jäi -75% alennuksen jälkeen n. 2euroa 
 H&M:n tuubitoppi 1,5€ Aino kirpparilta
 Zaran pitsishortsi 5€ Aino kirpparilta
 Pitsihihainen iso paita 2,5€ Aino kirpparilta

Tän näkösenä olin liikkeellä :b biksut alla jos ois päätyny ottamaan aurinkoo johonki.



Eilen perjantaina kävin kattomassa kauppojen ja kirppisten tarjontaa ja ylimmissä kuvissa näkyvät asiat kotiutinkin. Kauppoihin oli tullu hirmusesti kaikkia uutuus vaatteita, hitsi kun ois paljon rahaa! 
Kirppistelyn jälkeen Gloria tuli mun kans Myyrmanniin ja kierrettiin parit kaupat, jonka jälkeen mentiin meille kattomaan 'The new world' ja tein samalla itelleni ruokaa. 

Oon nytte kotona koiran vahtina yksin, mut onneks Saija on tulossa tänne huomenna pitämään mulle seuraa.  Viime yönä tein muuttoa varten pientä 'inventaarioo' mun housuille ja hameille, ja seuraavaks oiski paitojen vuoro. Jos sitä ostais uusia vaatteita niillä rahoilla jotka saa kun myyn kirpparilla niitä vaatteita jotka laitan pois. c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥