6.4.2012

I want another day with you


10€/kpl Gina Tricot. Noi on ihan mun lempparipaitoi! 
Ponnarit 0,5€ ja vyö 1€ Ainosta
Korvikset 1€/kpl Mic Macista ja Ninjasta


Keskiviikkona oltiin Saijan kans Nosturissa kattomas Examplea. 
Keikkaa vois kuvailla tällai lyhesti nyt vaan; se oli mahtava!




              Paita 5,95€ ja ripsari 4,8€ Seppälä                                    Takki 8€ Aino


Jei, hyvää alkanutta lomaa kaikille ja niinkuin bussissa eilen jumboon mennessä 
pari oululaista nutuhuulta mulle sanoi; munarikasta pääsiäistä! 

Illalla aloin väsään porukoille pizzaa c:

Täl viikol oon vähän käyny pyörii kaupois ja kirppareil ja ostellu vähän aikasii synttärilahjoi itelle, heh. Huomenna oiski sit mun synttäreitte vuoro, eli postausta niistä tulee varmaa sitte kunha kerkee :) Kello on nyt jotain puol 6 aamulla muttei oikeestaan väsytä yhtään. Oon tässä suunnitellu sitä mun tulevaa tatskaa minkä saan synttärilahjaks! Ainiin juu mult on päässy lähtee 5kg jotenki kummasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥