26.1.2012

I can't work out what they mean







Maanantain kokkailuja


Jouduin vaihtaan tohon lävistykseen korun ku siitä irtos toinen pallo,
 enkä halunnu hengailla eriparipalloilla.







Keskiviikkon kävin rentouttavasti suihkus kynttilöiden ja ledsuihkun valossa.
Keskiviikkona kävin kans tutustumas Sotungin lukioon, koska oon miettiny sinne vaihtamista. Nykynen koulu ei vaan oo hyväks mun psyykkeelle. Sotungis ois vanhoja kavereitaki ja muutenki vähemmän oppilaita, joten siel ei varmaan ahistais niin paljoo. Ja sitte jos me muutettais sinne takas vaik niin välimatkakaan ei ois paha.

Nyt alotan panostamisen. Panostamisen itteeni tosin, enkä kouluun. Kesäkunto 2012 (2066...) , täältä tullaan. Aluks meinasin et alotan ton liikkumisen vast maaliskuussa kun tulee, ainakin toivottavasti, paremmat, lämpimämmät ja aurinkoisemmat kelit. Mut sitte tajusin et mitä sitä oottamaan, miksen mä alottas jo nyt? Otan kyl nyt vähän iisimmin aluks, mut kun ne kevätkelit sielt tulee nii sitte alkaa kunno reenaus. 
Meinaan taas alkaa enemmä miettii syömisiä ja vähentää syömisten määrää. Oon lähiaikoina syöny ihan hirveesti verrattuna aiempaan. 

Tänään oon kerenny reenaamaan ja sit kävin saunas hikoilemas. Yhen rahkapurkin oon syöny nyt tänää, se tosin oli 500g. Lisäks juonu yhen kahvin, lasin vettä ja zero limuu. Kohta vois napata jotai suuhu ja lähtee lukee pyskologiaa, ku ens viikolla on koeviikko. Huomenna voisin raahautua pitkästä aikaa kouluun.









 Nää ois nii kivoi! Varmasti motivois tekemää. kuvat: hobbyhallin nettisivulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥