5.9.2011

If You Can't Ride Two Horses At Once You Should Get Out Of The Circus


Dodii ja nyt taas kunnon kuvapläjäys. Kuvat on lauantailta ja sunnuntailta.
Lauantaina siis käytiin kummitädin kans Vihdissä päin hevostelemassa.
Sunnuntaina taas käytiin porukal Porvoossa syömässä.

Täl mä ratsasti siel :) Ratsastamine oli ihanan vapauttavaa. Jotenki saa ajatukset muualle ja sit ku aurinko vaa paisto ja oli nii pirun nättii! Nii ja iha sairaan mukava ohjaaja siel! Siin ratsastaessa ajattelin et kirjotan hienosti ja yksityiskohtasesti ja kuvaillen ku siistii se oli, mut ei en mä enää muista mitä mun piti selittää : D

Ajateltii muute täst lähtie käydä Marin kaa jokatoinen viikonloppu ratsastelemassa.

Toi on vaa nii sairaan nätti hevone.
Murjasin tolle iha ältsi hyvän vitsin !
Hevostelujen jälkee käytii kummitädin pojan,
eli mun serkun kämpäs pyörähtää jonka jälkee ne sit heitti mut kotii.
Lauantai-illan napostelut + Sinkkuelämää!


Yyh. Jotai etanoit.
Tossaki oli jotai mustekaloi? Semmosia pikkusia :c
Täs mun ruoka. Toi ei ees näytä yht hyvält kun mitä se oikeesti oli.
Mun salaaddi! Tosiaan heitin noi krutongit,kaprikset ja kaviaarin muualle tosta.
Porvoost ajeltii Hakunilaan ja käytiin moikkailee samal tällast söpöö
ku haettii pikkusiskon kamera sen kaverilta c:

1 kommentti:

  1. Ihanan paljon ihan sikaihania kuvia!=) Ja toi ruoka näyttää namilta, tuli nälkä!=D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥