7.7.2011

Ladies and gentlemen, can I have your full undivided attention?

Nonnii! Huomenna ois sitte lähtö Turkuun Ruisrockiin. Me mennään äitin autolla, isoveli ajaa.
Mukaan lähtee kans pikkusisko, veljen kihlattu ja Ann-Sofie c:  Yöt me nukutaan jossai koululla.
Jos mua näkee siel nii saa tulla moikkaamaan! Huhhuh, tulee kyl varmasti kivaa :)

Olin eilen Ann-Sofien kaa Itiksessä, ja kun Anssi (mun antama lempinimi) lähti nii menin sieltä sit vielä stadin Forumiin kaupoille pyörimään. Koko reissulta mukaan lähti vartalosuihkeita(?), alusvaatteita ja seeprakuvioine bikinin yläosa c:

Tänää sit vuorostaan olin äitin kaa Jumbossa, josta ostin taaskin alusvaatteita ja mekon jonka laitan varmaa serkun rippijuhlaan. Sen jälkee haettii Tessa, käytii lidlissä ostaa syömistä viikonlopuks. Lidlissä käynnin jälkee mentii Mäkkärii ja sit rannalle c: Rannalt sit mentii S-marketille ostaa vähä lisää safkaa,
ja Tessa kävi ostaa 5 litraa mansikoit ku ne oli 1€/litra! nom.



Seuraavaks mun sit pitäski pakkaa, ettei huomenna sit iske paniikki.
Palaillaan sit taas kun on selviydytty tosta festarista c;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥