30.3.2011

Hold out your hand and lean upon me


Päivän askarteluja:



Tein siis tänään kaks tuikkukippoa.
Noita on tosi helppo tehä, eikä maksa tarvikkeet paljoa.



Tossa tekstissä siis lukee että ; hold out your hand and lean upon me,
joka on pätkä Architectsin Heartburn kipaleesta.



Toi biisi on niin mahtava c:


Noihin askarteluihin tartti siis vaan jonkunnäköstä servettiä,
 siveltimen ja servettilakkaa + mun tapauksessa permanenttitussin :)
ei noista kovin hääppösiä tullut mutta aattelin nyt postaa niistä.

Mutta joo, jotta kuvat ei jäis liian ykstoikkosiks
 niin läiskäsen tähän nyt kuvan korusta joka killu mun kaulassa tänään.
Oon vissiin ostanut ton joskus JC:stä? 2-3€n hintasena.

Tänään heräsin sit aika myöhään ja taksvärkkeilyt unohtu vähän.
Imuroin mä kumminkin 2 huonetta ja järkkäsin mun tavaroita.


Oon muuten ehkä unohtanut mainita Adeptin keikasta, johon on enää alle viikko!:)
Niitten viime keikasta, jolla olin,on kohta jo vuos aikaa.

Saijan kaa matkal Adeptin keikalle 7.5.10
tosi upee kännykkälaatu ja kivasti tärähtäny kuva : D

Adeptin jälkeen onkin sitte One Morning Leftin keikan vuoro,
jossa näkee sit mm. Artificial Heartin :]!

Niitä odotellessa.


4 kommenttia:

Kiitos kommentista♥