18.1.2011

Don't point your finger baby

Heipskukkuu ♥ 




En oo tällä viikolla vielä menny kouluun.
 Eilen nukuin pommiin n.4 tuntia enkä sitten enää vaivautunu sinne.
Nyt sitten mulla on semmoinen pirulainen ku silmätulehdus :|
Oon koko päivän istunu koneella ja käyny ravaamassa silmää puhdistamassa.
Ei niinkää mukavaa.

Suurinpiirtein tolta mun toinen silmä näyttää tällä hetkellä,
 plus että se on yltäpäältä rähmässä. :(

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun en tiedä missä mun kameran piuha on :/ 
Mutta sitten ku löydän piuhan niin teen postauksen
lomaviikosta ja kaikesta mitä lähipäivinä oonkaan tehny.
Sitte voisin tehä toisenkin kuvapostauksen jossa on mun viimeisimpiä kynsiä:3

Enää 11 päivää Bring me the Horizonin keikkaan :]
Keikalla onkin sitte lämppäämässä ;
Architects

The Devil Wears Prada
+   Tek-One


Ei tässä muuta sitten, paitsi että,

olkaa ihania ja äänestäkää mua seppälän suunnitelija kisassa, mun työhön pääsette tästä♥
ja ps. laitattehan kymmenen peukkua :]


Ps.
Täs mä koneel :-)
 bye!


(kuvat :we♥it )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥